Helpcenter
- Otázky týkajúce sa konkrétneho výrobku
- Všeobecný dopyt výrobku
- Založenie zákazníckeho účtu
- Objednávky hosťovského účtu
- Zmena údajov o zákazníkovi
- Zabudnuté heslo
- Informácie o preprave a dorucení
- Informácie o ponúkaných spôsoboch platby
- Informácie o ponúkaných spôsoboch dorucenia
- Ako sa dostanem na zoznam výrobcu?
- Iné otázky
Žiaden problém! 360° servis obstarávania je presne na to určený.
Táto webová lokalita je chránená funkciou recaptcha a Zásady ochrany osobných údajov und Podmienky používania od spoločnosti Google.
Takmer ste to zvládli!? Odteraz to preberáme my.
Vetky dalie informácie od nás dostanete vcas e-mailom.
Potrebujeme fotografie chyby, aby sme mohli spracovat vau reklamáciu.
Povolené formáty súborov: PNG, GIF, JPG, WEBP, BMP
Vetky dalie informácie od nás dostanete vcas e-mailom.
Aby ste získali informácie špecifické pre daný produkt, môžete na príslušnej stránke produktu úplne jednoducho zadať dopyt prostredníctvom tlačidla „Otázky k produktu“.
Na pridanom obrázku vidíte, kde môžete zadať dopyt. Tieto funkcie nájdete pri každom produkte, ktorý ponúkame. Tešíme sa na Vašu správu!
V prípade, že výrobok nemáme v predajni, využite našu službu 360° obstarávania. Obstaráme pre vás všetko - od kancelárskych sponiek až po bagre.
Bez ohľadu na to, aký výrobok potrebujete, môžete si ho jednoducho vyžiadať tu a my vám do dvoch pracovných dní zašleme písomnú nezáväznú ponuku.
Presuňte myš do pravého horného rohu obrazovky a kliknite na REGISTROVAŤ. Potom budete presmerovaní na registračnú stránku.
Vyplňte prosím pravdivo povinné polia, aby sme mohli zaručiť dodanie tovaru. Premyslite si bezpečné heslo. Pre bezpečné heslo odporúčame minimálnu dĺžku 8 znakov, používanie špeciálnych znakov, číslic a veľkých a malých písmen. Zapíšte si heslo a zadanú e-mailovú adresu, pretože tieto informácie budete potrebovať pri budúcich prihláseniach.
Svoje údaje potvrďte kliknutím na tlačidlo "Pokračovať". Potom budete presmerovaní na svoje používateľské konto. Tu môžete kedykoľvek pridať ďalšie dodacie a fakturačné adresy alebo zmeniť svoje osobné údaje.
Ak chcete aktivovať svoje konto, zadajte e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri zadávaní objednávky, a požiadajte o aktiváciu svojho zákazníckeho konta.
Aktivácia účtu
Vo svojom používateľskom konte nájdete v časti Osobné údaje kedykoľvek zmeniť svoje meno, e-mailovú adresu a heslo.
Na stránke Adresy môžete spravovať svoje dodacie a fakturačné adresy. Môžete si uložiť ľubovoľný počet adries a jednoducho ich použiť ako adresy na doručenie alebo faktúry podľa potreby.
Vaša stránka spôsoby platby si môžete pozrieť aj vo svojom používateľskom účte a v prípade potreby ho zmeniť.
Kliknutím na príslušné tlačidlo "Zmeniť" zadajte svoje údaje.
Zmeny potvrdíte kliknutím na tlačidlo "Uložiť".
Zabudli ste heslo k svojmu používateľskému kontu? Žiadny problém, takéto veci sa stávajú.
Napíšte Vašu E-mailovú adresu do k tomu určeného políčka. Hneď po odoslaní Vášho dopytu Vám doručíme e-mail s potvrdením. Kliknite na v ňom na uvedený odkaz, aby ste zmenil/zmenila Vaše heslo.
PROFISHOP sledi inovativnemu konceptu, da so vsi izdelki, ki jih je mogoče naročiti, dobavljeni neposredno od posameznega proizvajalca. Le tako vam lahko vedno zagotovimo najboljšo ceno, saj so vsi posredniki izločeni.
Pošiljanje v tujino
Ponudba na PROFISHOP24.si je namenjena predvsem strankam v Nemčiji.
Naša platforma za javna naročila je dostopna tudi v naslednjih državah:
Pošiljanje s strani špediterja
Če naročila zaradi prostornine ali teže ni mogoče poslati kot paket, vam bo blago dostavil špediter.
O dostavi, ki jo opravi špediter, se z vami pred dostavo vedno dogovori po telefonu z ustreznim špediterjem.
Dostava v Packstation
Dostava v pakirno postajo ni mogoča.
Koliko stane pošiljanje?
Če je vrednost vašega blaga manjša od 50,00 EUR (z DDV), zaračunamo stroške pošiljanja v višini 5,95 EUR (z DDV).
Od vrednosti blaga 50,00 EUR (z DDV) je dostava brezplačna.
Kako hitro prejmem naročilo/izdelek?
Številni izdelki na naši platformi za nabavo so pripravljeni za odpremo od zadevnega proizvajalca v 48 urah in so lahko dostavljeni v nekaj dneh.
.Konkretni čas dostave je vedno naveden na strani izdelka. Če ste izbrali način plačila predplačila, se logistična obdelava začne šele po prejemu plačila.
Dostavni rok, naveden na strani izdelka, velja za pošiljke znotraj Nemčije, z izjemo Severnega morja in otokov v Baltskem morju. Pri dostavi na otoke v Severnem in Baltskem morju se čas dostave podaljša in lahko se zaračuna otoško doplačilo.
Ali je mogoče skrajšati dobavni rok izdelka?
Prikazani dobavni roki so dogovorjeni z našimi proizvajalci, tako da boste svoje naročilo prejeli čim prej. Žal ne moremo ponuditi krajših dobavnih rokov.
V posameznih primerih pa je mogoče tudi ekspresno pošiljanje. Ali je mogoča hitra odprema, je treba preveriti v vsakem posameznem primeru. Pošljite nam povpraševanje prek gumba "Vprašanja o izdelku" na strani izdelka.
PayPal
Môžete tiež bezpečne a jednoducho zaplatiť prostredníctvom služby PayPal na adrese PROFISHOP. Po dokončení procesu objednávky budete presmerovaní priamo na PayPal. Na stránke PayPal sa môžete prihlásiť do svojho existujúceho účtu PayPal a potvrdiť platbu alebo sa môžete prihlásiť do služby PayPal ako hosť bez účtu a potvrdiť platbu.
Hneď po zaúčtovaní platby bude vaša objednávka vybavená a tovar bude odoslaný našimi výrobnými partnermi.
Predplatba
Preveďte, prosím, sumu vyplývajúcu z vašej aktuálnej objednávky na náš bankový účet. Upozorňujeme, že vašu objednávku môžeme odoslať až po prijatí celej sumy.
Naše bankové údaje sú:
Príjemca: PROFISHOP GmbH
IBAN: DE81 7505 0000 0026 4163 96
BIC: BYLADEM1RBG
Úverová inštitúcia: Sparkasse Regensburg
V bankovom prevode uveďte dôvod platby, ktorý vám bol zaslaný e-mailom, a za jednotlivé objednávky plaťte vždy samostatne, aby sa zabezpečilo ich automatické pridelenie.
Už ste nám previedli peniaze? Prosím, berte do úvahy, že suma bude z vášho účtu stiahnutá okamžite, ale na náš bankový účet bude doručená až v priebehu 1 - 3 pracovných dní. Hneď po prijatí platby vám bude vaša objednávka odoslaná v stanovenej dodacej lehote.
Kreditná karta
Na stránke PROFISHOP môžete jednoducho a pohodlne platiť aj kreditnou kartou.
Údaje o vašej kreditnej karte sa prenášajú v zašifrovanej podobe pomocou protokolu SSL, čo znamená, že vaša platba kreditnou kartou v spoločnosti PROFISHOP spĺňa jeden z najvyšších bezpečnostných štandardov. V každom prípade vykonajte uvedené pokyny, aby sme mohli vašu objednávku spracovať čo najrýchlejšie.
giropay
Pomocou služby giropay môžete pohodlne platiť prostredníctvom online bankovníctva vo svojej banke alebo sporiteľni. Pripravte si prístupové údaje do elektronického bankovníctva (PIN/TAN).
Keďže zásielku vždy odosiela príslušný partner výrobcu, do úvahy prichádzajú všetci bežní odosielatelia balíkov a špeditéri (v prípade zasielaného tovaru). Patria medzi ne napríklad DHL, DPD, GLS, Hermes, TNT a UPS.
Naši partneri z radov výrobcov využívajú na dodávky zasielaného tovaru rôzne zasielateľské spoločnosti. V prípade doručovania prostredníctvom zasielateľa sa doručenie zvyčajne oznamuje vopred.
Ste výrobca a chceli by ste ponúkat svoje produkty na naej obstarávacej platforme? Váime si vá záujem a sme zvedaví, ci vae produkty dokáu obohatit sortiment PROFISHOPu.
Ak máte konkrétne obavy, dajte nám o nich vediet.
Formulujte svoju poiadavku vo formulári a odolite ju. Ná zákaznícky servis sa postará o vae otázky co najskôr.
Ak chcete vedieť, kde je Vaša objednávka, spojte sa s príslušným výrobcom, aby ste zistili stav dodania Vašej objednávky.
Vyberte jednoducho v nasledujúcom postupe objednávku, ktorej sa to týka a odošlite Váš dopyt.
Na stornovanie Vašej objednávky alebo jednotlivých výrobkov nám jednoducho pošlite dopyt.
V následnom procese stornovania Vás prosíme, aby ste nám opísali, o ktorú objednávku alebo o ktorý výrobok sa jedná. Potom, ako ste vybrali produkt určený na stornovanie a odoslali Váš dopyt, obratom sa postaráme o Vašu požiadavku.
Myslite, prosím, na to, že stornovať môžete iba tie objednávky, ktoré Vám ešte neboli doručené.
Ak by ste tovar už dostal/dostala, môžete objednávku v priebehu 14 dní odvolať. Použite k tomu, prosím, nasledovný Formulár.
Z technickej stránky žiaľ nie je možné pridávať do prebiehajúcej objednávky výrobky, alebo výrobky meniť.
Ak ešte chcete pridať výrobok, môžete jednoducho zadať novú objednávku s požadovaným výrobkom.
Priamo po objednaní dostanete na Vami zadanú e-mailovú adresu automatické potvrdenie objednávky. Po internej kontrole Vašej objednávky dostanete ďalší e-mail s potvrdením zákazky ako prílohu vo formáte PDF. V tomto potvrdení zákazky je uvedený aj najneskorší termín dodania.
Ak nemôžete nájsť potvrdenie objednávky alebo potvrdenie zákazky, skontrolujte vo Vašej e-mailovej schránke priečinok s nevyžiadanou poštou. Možno ste počas procesu registrácie urobili pri zadaní Vašej e-mailovej adresy preklep? Vašu e-mailovú adresu si môžete pozrieť vo Vašom používateľskom účte pod Osobné údaje a poprípade ju tam zmeniť.
.Ak tovar už nebol odoslaný, môžeme overiť, či je možná dodatočná zmena dodacej adresy.
.Vyberte v nasledujúcom postupe objednávku, na ktorej chcete mať zmenenú dodaciu adresu. Ak by zmena už nebola možná, budete o tom informovaný/informovaná našim zákazníckym servisom.
Spolocnost:
Meno:
Ulica a císlo domu:
PSC a mesto:
Vyberte jednoducho objednávku alebo jednotlivé výrobky a uveďte nám dôvod vrátenia. Po odoslaní Vášho dopytu sa budeme obratom zaoberať Vašou požiadavkou. Naše oddelenie vráteného tovaru Vás bude zodpovedajúco informovať.
Vyberte jednoducho príslušný výrobok, opíšte nedostatok/chýbajúcu časť výrobku a odošlite dopyt. Obratom sa spojíme s výrobcom/dodávateľom a ozveme sa Vám.
Jednoducho vyberte príslušný výrobok a odošlite dopyt. Spojíme sa s výrobcom/dodávateľom a ozveme sa Vám.
Jednoducho vyberte už spätne odoslané výrobky a odošlite dopyt. Následne sa postaráme o Váš dobropis a ozveme sa Vám.
Uveďte, prosím, v nasledujúcom postupe, o ktorú objednávku, resp. o ktorý výrobok/ktoré výrobky sa jedná. Po vykonanej kontrole stavu a v prípade chýbajúceho dodania pozastavíme upomienku.
PayPal
Môžete tiež bezpečne a jednoducho zaplatiť prostredníctvom služby PayPal na adrese PROFISHOP. Po dokončení procesu objednávky budete presmerovaní priamo na PayPal. Na stránke PayPal sa môžete prihlásiť do svojho existujúceho účtu PayPal a potvrdiť platbu alebo sa môžete prihlásiť do služby PayPal ako hosť bez účtu a potvrdiť platbu.
Hneď po zaúčtovaní platby bude vaša objednávka vybavená a tovar bude odoslaný našimi výrobnými partnermi.
Predplatba
Preveďte, prosím, sumu vyplývajúcu z vašej aktuálnej objednávky na náš bankový účet. Upozorňujeme, že vašu objednávku môžeme odoslať až po prijatí celej sumy.
Naše bankové údaje sú:
Príjemca: PROFISHOP GmbH
IBAN: DE81 7505 0000 0026 4163 96
BIC: BYLADEM1RBG
Úverová inštitúcia: Sparkasse Regensburg
V bankovom prevode uveďte dôvod platby, ktorý vám bol zaslaný e-mailom, a za jednotlivé objednávky plaťte vždy samostatne, aby sa zabezpečilo ich automatické pridelenie.
Už ste nám previedli peniaze? Prosím, berte do úvahy, že suma bude z vášho účtu stiahnutá okamžite, ale na náš bankový účet bude doručená až v priebehu 1 - 3 pracovných dní. Hneď po prijatí platby vám bude vaša objednávka odoslaná v stanovenej dodacej lehote.
Kreditná karta
Na stránke PROFISHOP môžete jednoducho a pohodlne platiť aj kreditnou kartou.
Údaje o vašej kreditnej karte sa prenášajú v zašifrovanej podobe pomocou protokolu SSL, čo znamená, že vaša platba kreditnou kartou v spoločnosti PROFISHOP spĺňa jeden z najvyšších bezpečnostných štandardov. V každom prípade vykonajte uvedené pokyny, aby sme mohli vašu objednávku spracovať čo najrýchlejšie.
giropay
Pomocou služby giropay môžete pohodlne platiť prostredníctvom online bankovníctva vo svojej banke alebo sporiteľni. Pripravte si prístupové údaje do elektronického bankovníctva (PIN/TAN).
Na základe daňovo-právnych smerníc nie je v existujúcej objednávke možná zmena fakturačnej adresy.
Ak by ste napriek tomu trval/trvala na zmene fakturačnej adresy, pošlite, prosím, dopyt na naše finančné oddelenie.
1. Prečo som ešte nedostal/nedostala faktúru?
Po prijatí tovaru Vám faktúru zašleme na Vami uloženú e-mailovú adresu v samostatnom e-maile; preto nie je súčasťou dodávky.
Ak by ste týždeň po prijatí dodávky ešte stále nedostali faktúru, pozrite sa, prosím, do priečinka s nevyžiadanou poštou.
Ak ju nenájdete ani tam, vyberte prosím, v nasledujúcom postupe objednávku, ktorej sa to týka a odošlite dopyt.
2. Čo mám robiť, keď som dostal/dostala chybnú faktúru?
Ak ste dostal/dostala chybnú faktúru Vás prosíme, aby ste v nasledujúcom postupe v krátkosti opísal/opísala chybu a uviedol/uviedla číslo faktúry a objednávacie číslo. Následne sa čo najrýchlejšie postaráme o Vašu požiadavku.
3. Prečo som ešte nedostal/nedostala dobropis?
V prípade spätnej zásielky alebo dodatočnej zľavy dostanete dobropis.
Odhliadnuc od prípadu zľavy Vám dobropis môžeme vystaviť až po prijatí spätne zaslaného výrobku a po jeho priradení k Vašej objednávke.
Ak by ste 14 dní po odoslaní Vášho výrobku určeného na vrátenie alebo výmenu ešte stále nedostal/nedostala dobropis, pošlite nám, prosím, dopyt.
Ako sa zdá sme nedokázali Vašu platbu riadne priradiť k Vašej neuhradenej faktúre.
Vyberte v nasledujúcom postupe objednávku, ktorej sa to týka a načítajte doklad o prevode.
Po odoslaní Vášho dopytu sa naše finančné oddelenie obratom postará o Váš prípad.
Ak by ste 14 dní po odoslaní Vášho výrobku určeného na vrátenie ešte stále nedostal/nedostala spätnú úhradu, pošlite nám, prosím, dopyt.
Vo Vašom používateľskom účte môžete pod Spôsoby platby kedykoľvek zmeniť Váš spôsob platby.
Ak ste od nás dostal/dostala upomienku, ale tovar ešte stále nebol dodaný, môže byť pravdepodobným dôvodom oneskorenie dodávky.
.Uveďte, prosím, v nasledujúcom postupe, o ktorú objednávku sa jedná. Následne sa obratom spojíme s príslušným výrobcom, aby sme vyriešili Váš problém.
Keď bude skutkový stav vyriešený, obratom do systému zadáme pozastavenie upomienky.
Aby sme dokázali Vašu platbu PayPal priradiť k Vašej objednávke, vyberte, prosím, v nasledujúcom procese Vašu objednávku. Následne musíte Váš kód transakcie PayPal zapísať iba do príslušného políčka a tento kód odoslať.