carte-bleue Hardware Software Agrar Bau und Handwerk dhl dpd Elektronik und Elektrotechnik fax Hotel Gastronomie Betriebs und Lagerausstattung Arbeitsschutz gls hermes Haus und Gebaeudetechnik hook storno cog Industriebedarf info mail mastercard notepad Buerobedarf ok paiement_d_avance_icon paypal phone rechnung sale search sofortueberweisung tnt ups visa Vorkasse Pagamento anticipato Vooruitbetaling iDeal voucher Warenkorb
Checkout
uložené
Free
Shipping
uložené
Dobrý den! Ako Vám môžeme pomôcť?

Často kladené otázky




Témy pomocníka




Táto webová lokalita je chránená funkciou recaptcha a Zásady ochrany osobných údajov und Podmienky používania od spoločnosti Google.



Vypnút
Produkt
Počet
Cena za kus
Spät
Dalej
Spät
Dalej

Takmer ste to zvládli!? Odteraz to preberáme my.

Len co kliknete na tlacidlo odoslat, vaša požiadavka sa uloží v našom systéme a my ju spracujeme v co najkratšom case.
Všetky dalšie informácie od nás dostanete vcas e-mailom.
Požiadavka sa odosiela...
Nahranie súboru 0%
Odoslat
Spät
1. Výber
2. Dôvod
3. Odoslat
Súhlasili by ste so zľavou na túto položku?


Potrebujeme fotografie chyby, aby sme mohli spracovat vašu reklamáciu.
Povolené formáty súborov: PNG, GIF, JPG, WEBP, BMP

*
Súbor sa nepodarilo spracovat. Skúste to s obrázkovým súborom.
Týmto súborom ste prekročili limit pre odosielanie
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.


Spustiť dopyt
Vyberte objednávku alebo položku.
Len co kliknete na tlacidlo odoslat, vaša požiadavka sa uloží v našom systéme a my ju spracujeme v co najkratšom case.
Všetky dalšie informácie od nás dostanete vcas e-mailom.
Tu máte možnost napísat nám dalšie informácie k vašej žiadosti.
Vypnút

Aby ste získali informácie špecifické pre daný produkt, môžete na príslušnej stránke produktu úplne jednoducho zadať dopyt prostredníctvom tlačidla „Otázky k produktu“.

Na pridanom obrázku vidíte, kde môžete zadať dopyt. Tieto funkcie nájdete pri každom produkte, ktorý ponúkame. Tešíme sa na Vašu správu!

V prípade, že výrobok nemáme v predajni, využite našu službu 360° obstarávania. Obstaráme pre vás všetko - od kancelárskych sponiek až po bagre.

Bez ohľadu na to, aký výrobok potrebujete, môžete si ho jednoducho vyžiadať tu a my vám do dvoch pracovných dní zašleme písomnú nezáväznú ponuku.

360°-Nákupná platforma

Presuňte myš do pravého horného rohu obrazovky a kliknite na REGISTROVAŤ. Potom budete presmerovaní na registračnú stránku.

Vyplňte prosím pravdivo povinné polia, aby sme mohli zaručiť dodanie tovaru. Premyslite si bezpečné heslo. Pre bezpečné heslo odporúčame minimálnu dĺžku 8 znakov, používanie špeciálnych znakov, číslic a veľkých a malých písmen. Zapíšte si heslo a zadanú e-mailovú adresu, pretože tieto informácie budete potrebovať pri budúcich prihláseniach.

Svoje údaje potvrďte kliknutím na tlačidlo "Pokračovať". Potom budete presmerovaní na svoje používateľské konto. Tu môžete kedykoľvek pridať ďalšie dodacie a fakturačné adresy alebo zmeniť svoje osobné údaje.

Vytvorenie zákazníckeho účtu

Ak chcete naplno využívať funkciu centra pomoci, napríklad skontrolovať stav svojej objednávky, potrebujete najprv prístup k svojmu účtu hosťa.

Ak chcete aktivovať svoje konto, zadajte e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri zadávaní objednávky, a požiadajte o aktiváciu svojho zákazníckeho konta.

Aktivácia účtu

Vo svojom používateľskom konte nájdete v časti Osobné údaje kedykoľvek zmeniť svoje meno, e-mailovú adresu a heslo.

Na stránke Adresy môžete spravovať svoje dodacie a fakturačné adresy. Môžete si uložiť ľubovoľný počet adries a jednoducho ich použiť ako adresy na doručenie alebo faktúry podľa potreby.

Vaša stránka spôsoby platby si môžete pozrieť aj vo svojom používateľskom účte a v prípade potreby ho zmeniť.

Kliknutím na príslušné tlačidlo "Zmeniť" zadajte svoje údaje.
Zmeny potvrdíte kliknutím na tlačidlo "Uložiť".

Zabudli ste heslo k svojmu používateľskému kontu? Žiadny problém, takéto veci sa stávajú.

Napíšte Vašu E-mailovú adresu do k tomu určeného políčka. Hneď po odoslaní Vášho dopytu Vám doručíme e-mail s potvrdením. Kliknite na v ňom na uvedený odkaz, aby ste zmenil/zmenila Vaše heslo.

Zmena hesla

PROFISHOP sledi inovativnemu konceptu, da so vsi izdelki, ki jih je mogoče naročiti, dobavljeni neposredno od posameznega proizvajalca. Le tako vam lahko vedno zagotovimo najboljšo ceno, saj so vsi posredniki izločeni.

Pošiljanje v tujino

Ponudba na PROFISHOP24.si je namenjena predvsem strankam v Nemčiji.
Naša platforma za javna naročila je dostopna tudi v naslednjih državah:

Pošiljanje s strani špediterja

Če naročila zaradi prostornine ali teže ni mogoče poslati kot paket, vam bo blago dostavil špediter.

O dostavi, ki jo opravi špediter, se z vami pred dostavo vedno dogovori po telefonu z ustreznim špediterjem.

Dostava v Packstation

Dostava v pakirno postajo ni mogoča.

Koliko stane pošiljanje?

Če je vrednost vašega blaga manjša od 50,00 EUR (z DDV), zaračunamo stroške pošiljanja v višini 5,95 EUR (z DDV).

Od vrednosti blaga 50,00 EUR (z DDV) je dostava brezplačna.

Kako hitro prejmem naročilo/izdelek?

Številni izdelki na naši platformi za nabavo so pripravljeni za odpremo od zadevnega proizvajalca v 48 urah in so lahko dostavljeni v nekaj dneh.

.

Konkretni čas dostave je vedno naveden na strani izdelka. Če ste izbrali način plačila predplačila, se logistična obdelava začne šele po prejemu plačila.

Dostavni rok, naveden na strani izdelka, velja za pošiljke znotraj Nemčije, z izjemo Severnega morja in otokov v Baltskem morju. Pri dostavi na otoke v Severnem in Baltskem morju se čas dostave podaljša in lahko se zaračuna otoško doplačilo.

Ali je mogoče skrajšati dobavni rok izdelka?

Prikazani dobavni roki so dogovorjeni z našimi proizvajalci, tako da boste svoje naročilo prejeli čim prej. Žal ne moremo ponuditi krajših dobavnih rokov.

V posameznih primerih pa je mogoče tudi ekspresno pošiljanje. Ali je mogoča hitra odprema, je treba preveriti v vsakem posameznem primeru. Pošljite nam povpraševanje prek gumba "Vprašanja o izdelku" na strani izdelka.



PayPal

Môžete tiež bezpečne a jednoducho zaplatiť prostredníctvom služby PayPal na adrese PROFISHOP. Po dokončení procesu objednávky budete presmerovaní priamo na PayPal. Na stránke PayPal sa môžete prihlásiť do svojho existujúceho účtu PayPal a potvrdiť platbu alebo sa môžete prihlásiť do služby PayPal ako hosť bez účtu a potvrdiť platbu.

Hneď po zaúčtovaní platby bude vaša objednávka vybavená a tovar bude odoslaný našimi výrobnými partnermi.



Predplatba

Preveďte, prosím, sumu vyplývajúcu z vašej aktuálnej objednávky na náš bankový účet. Upozorňujeme, že vašu objednávku môžeme odoslať až po prijatí celej sumy.

Naše bankové údaje sú:
Príjemca: PROFISHOP GmbH
IBAN: DE81 7505 0000 0026 4163 96
BIC: BYLADEM1RBG
Úverová inštitúcia: Sparkasse Regensburg

V bankovom prevode uveďte dôvod platby, ktorý vám bol zaslaný e-mailom, a za jednotlivé objednávky plaťte vždy samostatne, aby sa zabezpečilo ich automatické pridelenie.

Už ste nám previedli peniaze? Prosím, berte do úvahy, že suma bude z vášho účtu stiahnutá okamžite, ale na náš bankový účet bude doručená až v priebehu 1 - 3 pracovných dní. Hneď po prijatí platby vám bude vaša objednávka odoslaná v stanovenej dodacej lehote.



Kreditná karta

Na stránke PROFISHOP môžete jednoducho a pohodlne platiť aj kreditnou kartou.

Údaje o vašej kreditnej karte sa prenášajú v zašifrovanej podobe pomocou protokolu SSL, čo znamená, že vaša platba kreditnou kartou v spoločnosti PROFISHOP spĺňa jeden z najvyšších bezpečnostných štandardov. V každom prípade vykonajte uvedené pokyny, aby sme mohli vašu objednávku spracovať čo najrýchlejšie.



giropay

Pomocou služby giropay môžete pohodlne platiť prostredníctvom online bankovníctva vo svojej banke alebo sporiteľni. Pripravte si prístupové údaje do elektronického bankovníctva (PIN/TAN).

Keďže zásielku vždy odosiela príslušný partner výrobcu, do úvahy prichádzajú všetci bežní odosielatelia balíkov a špeditéri (v prípade zasielaného tovaru). Patria medzi ne napríklad DHL, DPD, GLS, Hermes, TNT a UPS.

Naši partneri z radov výrobcov využívajú na dodávky zasielaného tovaru rôzne zasielateľské spoločnosti. V prípade doručovania prostredníctvom zasielateľa sa doručenie zvyčajne oznamuje vopred.

Ste výrobca a chceli by ste ponúkat svoje produkty na našej obstarávacej platforme? Vážime si váš záujem a sme zvedaví, ci vaše produkty dokážu obohatit sortiment PROFISHOPu.

Ak máte konkrétne obavy, dajte nám o nich vediet.

Formulujte svoju požiadavku vo formulári a odošlite ju. Náš zákaznícky servis sa postará o vaše otázky co najskôr.

Ak chcete vedieť, kde je Vaša objednávka, spojte sa s príslušným výrobcom, aby ste zistili stav dodania Vašej objednávky.

Vyberte jednoducho v nasledujúcom postupe objednávku, ktorej sa to týka a odošlite Váš dopyt.

Spustiť dopyt
Vyberte objednávku, ktorej stav dorucenia chcete vediet:
Potom, ako odošlete svoju požiadavku, okamžite sa spojíme s príslušným výrobcom, aby sme zistili stav dorucenia vašej objednávky. Len co získame nové informácie o vašom probléme, okamžite sa vám ozve náš zákaznícky servis.

Na stornovanie Vašej objednávky alebo jednotlivých výrobkov nám jednoducho pošlite dopyt.

V následnom procese stornovania Vás prosíme, aby ste nám opísali, o ktorú objednávku alebo o ktorý výrobok sa jedná. Potom, ako ste vybrali produkt určený na stornovanie a odoslali Váš dopyt, obratom sa postaráme o Vašu požiadavku.

Myslite, prosím, na to, že stornovať môžete iba tie objednávky, ktoré Vám ešte neboli doručené.

Ak by ste tovar už dostal/dostala, môžete objednávku v priebehu 14 dní odvolať. Použite k tomu, prosím, nasledovný Formulár.

Spustiť dopyt
Vyberte, ktorú/é položku/y alebo objednávku chcete zrušit:
Na základe odoslania požiadavky spracujeme stornovanie vami vybraných položiek alebo objednávky. Následne dostanete e?mail o stave svojej stornovanej objednávky.
Týmto žiadam o stornovanie svojej nedorucenej objednávky.

Z technickej stránky žiaľ nie je možné pridávať do prebiehajúcej objednávky výrobky, alebo výrobky meniť.

Ak ešte chcete pridať výrobok, môžete jednoducho zadať novú objednávku s požadovaným výrobkom.

Priamo po objednaní dostanete na Vami zadanú e-mailovú adresu automatické potvrdenie objednávky. Po internej kontrole Vašej objednávky dostanete ďalší e-mail s potvrdením zákazky ako prílohu vo formáte PDF. V tomto potvrdení zákazky je uvedený aj najneskorší termín dodania.

Ak nemôžete nájsť potvrdenie objednávky alebo potvrdenie zákazky, skontrolujte vo Vašej e-mailovej schránke priečinok s nevyžiadanou poštou. Možno ste počas procesu registrácie urobili pri zadaní Vašej e-mailovej adresy preklep? Vašu e-mailovú adresu si môžete pozrieť vo Vašom používateľskom účte pod Osobné údaje a poprípade ju tam zmeniť.

.
Spustiť dopyt
Vyberte objednávku, ktorej potvrdenie ste nedostali:
Odoslaním požiadavky co najrýchlejšie preveríme situáciu a zašleme vám chýbajúce potvrdenie objednávky na vami uvedenú e?mailovú?adresu.
Zatial mi nebolo dorucené potvrdenie objednávky k vybranej objednávke.

Ak tovar už nebol odoslaný, môžeme overiť, či je možná dodatočná zmena dodacej adresy.

.

Vyberte v nasledujúcom postupe objednávku, na ktorej chcete mať zmenenú dodaciu adresu. Ak by zmena už nebola možná, budete o tom informovaný/informovaná našim zákazníckym servisom.

Spustiť dopyt
Vyberte objednávku, ktorej dodaciu adresu chcete zmenit:
Odoslaním vašej požiadavky ihned preveríme, ci je ešte možné zmenit dodaciu adresu pre vami vybranú objednávku. Dalšie informácie dostanete na vami uloženú e?mailovú?adresu.
Tu zadajte svoju novú dodaciu adresu
Moja nová dodacia adresa je:

Spolocnost:
Meno:
Ulica a císlo domu:
PSC a mesto:
Požiadajte nekomplikovane o vrátenie už prevzatých výrobkov.

Vyberte jednoducho objednávku alebo jednotlivé výrobky a uveďte nám dôvod vrátenia. Po odoslaní Vášho dopytu sa budeme obratom zaoberať Vašou požiadavkou. Naše oddelenie vráteného tovaru Vás bude zodpovedajúco informovať.

Spustiť dopyt
Vyberte, ktorú/é položku/y alebo objednávku chcete vrátit:
'Na základe odoslania požiadavky spracujeme požadované vrátenie vami vybraných položiek. Ihned od nás dostanete e-mail o stave svojej požiadavky.
Ešte k Vám nedorazil jeden výrobok alebo viacero výrobkov Vašej objednávky?

Vyberte jednoducho príslušný výrobok, opíšte nedostatok/chýbajúcu časť výrobku a odošlite dopyt. Obratom sa spojíme s výrobcom/dodávateľom a ozveme sa Vám.

Spustiť dopyt
‚Vyberte, ktoré položky ste ešte nedostali:
'Na základe odoslania požiadavky zistíme, kde sa vaše vybrané produkty nachádzajú. Ihned od nás dostanete e-mail o stave svojej požiadavky.
Objednávka k Vám dorazila, ale chýbajú alebo sú poškodené jednotlivé časti výrobku.

Jednoducho vyberte príslušný výrobok a odošlite dopyt. Spojíme sa s výrobcom/dodávateľom a ozveme sa Vám.

Spustiť dopyt
Vyberte položku, ktorej casti chýbajú alebo sú poškodené:
Dajte nám vediet, ktoré casti chýbajú alebo sú poškodené:
Po odoslaní požiadavky sa spojíme s výrobcom/dodávatelom. Ihned od nás dostanete e-mail o stave svojej požiadavky.
Ešte ste k Vašej spätnej zásielke nedostal/nedostala dobropis?

Jednoducho vyberte už spätne odoslané výrobky a odošlite dopyt. Následne sa postaráme o Váš dobropis a ozveme sa Vám.

Spustiť dopyt
Vyberte už vrátené položky:
Na základe odoslanej požiadavky sa postaráme o dobropis. Ihned od nás dostanete e-mail o stave svojej požiadavky.
Ak ste od nás dostal/dostala upomienku, ale tovar ešte stále nebol dodaný, môže byť pravdepodobným dôvodom oneskorenie dodávky.

Uveďte, prosím, v nasledujúcom postupe, o ktorú objednávku, resp. o ktorý výrobok/ktoré výrobky sa jedná. Po vykonanej kontrole stavu a v prípade chýbajúceho dodania pozastavíme upomienku.

Spustiť dopyt
Vyberte objednávku alebo položku, pre ktorú ste dostali upomienku napriek nevybavenej dodávke:
Potom, ako svoju požiadavku odošlete, skontrolujeme, ci nedošlo k oneskoreniu dodávky. Okamžite budeme kontaktovat príslušných výrobcov, aby sme objasnili vašu požiadavku. Dalšie informácie dostanete e-mailom.


PayPal

Môžete tiež bezpečne a jednoducho zaplatiť prostredníctvom služby PayPal na adrese PROFISHOP. Po dokončení procesu objednávky budete presmerovaní priamo na PayPal. Na stránke PayPal sa môžete prihlásiť do svojho existujúceho účtu PayPal a potvrdiť platbu alebo sa môžete prihlásiť do služby PayPal ako hosť bez účtu a potvrdiť platbu.

Hneď po zaúčtovaní platby bude vaša objednávka vybavená a tovar bude odoslaný našimi výrobnými partnermi.



Predplatba

Preveďte, prosím, sumu vyplývajúcu z vašej aktuálnej objednávky na náš bankový účet. Upozorňujeme, že vašu objednávku môžeme odoslať až po prijatí celej sumy.

Naše bankové údaje sú:
Príjemca: PROFISHOP GmbH
IBAN: DE81 7505 0000 0026 4163 96
BIC: BYLADEM1RBG
Úverová inštitúcia: Sparkasse Regensburg

V bankovom prevode uveďte dôvod platby, ktorý vám bol zaslaný e-mailom, a za jednotlivé objednávky plaťte vždy samostatne, aby sa zabezpečilo ich automatické pridelenie.

Už ste nám previedli peniaze? Prosím, berte do úvahy, že suma bude z vášho účtu stiahnutá okamžite, ale na náš bankový účet bude doručená až v priebehu 1 - 3 pracovných dní. Hneď po prijatí platby vám bude vaša objednávka odoslaná v stanovenej dodacej lehote.



Kreditná karta

Na stránke PROFISHOP môžete jednoducho a pohodlne platiť aj kreditnou kartou.

Údaje o vašej kreditnej karte sa prenášajú v zašifrovanej podobe pomocou protokolu SSL, čo znamená, že vaša platba kreditnou kartou v spoločnosti PROFISHOP spĺňa jeden z najvyšších bezpečnostných štandardov. V každom prípade vykonajte uvedené pokyny, aby sme mohli vašu objednávku spracovať čo najrýchlejšie.



giropay

Pomocou služby giropay môžete pohodlne platiť prostredníctvom online bankovníctva vo svojej banke alebo sporiteľni. Pripravte si prístupové údaje do elektronického bankovníctva (PIN/TAN).

Na základe daňovo-právnych smerníc nie je v existujúcej objednávke možná zmena fakturačnej adresy.

Ak by ste napriek tomu trval/trvala na zmene fakturačnej adresy, pošlite, prosím, dopyt na naše finančné oddelenie.

1. Prečo som ešte nedostal/nedostala faktúru?

Po prijatí tovaru Vám faktúru zašleme na Vami uloženú e-mailovú adresu v samostatnom e-maile; preto nie je súčasťou dodávky.

Ak by ste týždeň po prijatí dodávky ešte stále nedostali faktúru, pozrite sa, prosím, do priečinka s nevyžiadanou poštou.

Ak ju nenájdete ani tam, vyberte prosím, v nasledujúcom postupe objednávku, ktorej sa to týka a odošlite dopyt.

2. Čo mám robiť, keď som dostal/dostala chybnú faktúru?

Ak ste dostal/dostala chybnú faktúru Vás prosíme, aby ste v nasledujúcom postupe v krátkosti opísal/opísala chybu a uviedol/uviedla číslo faktúry a objednávacie číslo. Následne sa čo najrýchlejšie postaráme o Vašu požiadavku.

3. Prečo som ešte nedostal/nedostala dobropis?

V prípade spätnej zásielky alebo dodatočnej zľavy dostanete dobropis.

Odhliadnuc od prípadu zľavy Vám dobropis môžeme vystaviť až po prijatí spätne zaslaného výrobku a po jeho priradení k Vašej objednávke.

Ak by ste 14 dní po odoslaní Vášho výrobku určeného na vrátenie alebo výmenu ešte stále nedostal/nedostala dobropis, pošlite nám, prosím, dopyt.

Spustiť dopyt
Vyberte príslušnú objednávku:
Po odoslaní vašej požiadavky skontrolujeme vašu záležitost a následne vás budeme informovat e?mailom.

Ako sa zdá sme nedokázali Vašu platbu riadne priradiť k Vašej neuhradenej faktúre.

Vyberte v nasledujúcom postupe objednávku, ktorej sa to týka a načítajte doklad o prevode.

Po odoslaní Vášho dopytu sa naše finančné oddelenie obratom postará o Váš prípad.

Spustiť dopyt
Vyberte objednávku, na ktorú sa vztahuje upomienka, ktorú ste aj napriek úhrade sumy dostali:
Po odoslaní vašej požiadavky skontrolujeme váš prípad a e?mailom vás budeme obratom informovat o najnovších informáciách.

Ak by ste 14 dní po odoslaní Vášho výrobku určeného na vrátenie ešte stále nedostal/nedostala spätnú úhradu, pošlite nám, prosím, dopyt.

Spustiť dopyt
Vyberte objednávku, za ktorú vám neboli vrátené peniaze:
Potom, ako svoju požiadavku odošlete, preskúmame, preco vám zatial neboli vrátené peniaze. Dalšie informácie dostanete na vami uloženú e?mailovú?adresu.

Vo Vašom používateľskom účte môžete pod Spôsoby platby kedykoľvek zmeniť Váš spôsob platby.

Ak ste od nás dostal/dostala upomienku, ale tovar ešte stále nebol dodaný, môže byť pravdepodobným dôvodom oneskorenie dodávky.

.

Uveďte, prosím, v nasledujúcom postupe, o ktorú objednávku sa jedná. Následne sa obratom spojíme s príslušným výrobcom, aby sme vyriešili Váš problém.

Keď bude skutkový stav vyriešený, obratom do systému zadáme pozastavenie upomienky.

Spustiť dopyt
Vyberte objednávku, na ktorú sa vztahuje upomienka, ktorú ste aj napriek nevybavenému dodaniu dostali:
Potom, ako svoju požiadavku odošlete, skontrolujeme, ci nedošlo k oneskoreniu dodávky. Okamžite budeme kontaktovat príslušných výrobcov, aby sme objasnili vašu požiadavku. Dalšie informácie dostanete e?mailom.

Aby sme dokázali Vašu platbu PayPal priradiť k Vašej objednávke, vyberte, prosím, v nasledujúcom procese Vašu objednávku. Následne musíte Váš kód transakcie PayPal zapísať iba do príslušného políčka a tento kód odoslať.

Vysielanie kódu
Odoslaním kódu transakcie PayPal priradíme vašu platbu objednávke. Po uhradení fakturovanej sumy bude váš tovar obratom odovzdaný na expedíciu.
Hiermit bestätigen Sie, dass Sie der stichprobenartigen Umfrage zur Beurteilung unserer Servicequalität zustimmen. Die Zustimmung kann jederzeit im Nachgang widerrufen werden, indem Sie eine E-Mail an [email protected] schreiben. Für die Übermittlung entstehen keine anderen Kosten als die Übermittlungskosten nach Ihrem Basistarif.
Políčka označené * sú povinné údaje.
Políčka označené * sú povinné údaje.
Políčka označené * sú povinné údaje.
Políčka označené * sú povinné údaje.
Políčka označené * sú povinné údaje.
Políčka označené * sú povinné údaje.
Políčka označené * sú povinné údaje.
Políčka označené * sú povinné údaje.
Políčka označené * sú povinné údaje.
Políčka označené * sú povinné údaje.